субота, 22 Липень 2017, 23:48

Неприводний роликовий конвеєр (Неприводний рольганг)

Неприводні роликові конвеєри (рольганги) використовують для міжопераційного транспорту, при вантажних і складських роботах для передачі та накопичення вантажів, для виконання технологічних операцій: складання, контролю, обліку, сортування, зважування та кантування.

Рольганги виконують стаціонарними, пересувними на колісному ходу з постійним і мінливих кроком роликів і легкими переносними. Залежно від вантажу застосовують конвеєри різних виконань. Для великих важких вантажів можливе використання здвоєних конвеєрів. Циліндричні вантажі (великі поковки, рулони зі смугової сталі) доцільно транспортувати на роликах з похилими осями.


 

 

 

Рольганги мають прямолінійні і криволінійні секції в однорядному і дворядному виконаннях, а на місцях перетину трас – поворотні ролики або неповоротні кулькові столи. В проходах цеху можуть бути встановлені відкидні секції. Розгалуження траси здійснюється стрілкою з укороченими роликами або механічним стрілочним переводом. Для зв’язку декількох ліній конвеєрів встановлюють передавальні рейкові візки з роликами. При необхідності переорієнтації вантажів у траси конвеєрів вбудовуються кантувателі.

Основним елементом непривідного рольгангового конвеєра є циліндричний ролик. Ролик складається з нерухомої осі, обичайки з завальцованими втулками і внутрішніми кришками. До складу підшипникового вузла ролика входить радіальні кулькові підшипники, та лабіринтові ущільнення. Конструкція ролика відрізняється технологічністю і простотою, невисокою вартістю і зручністю експлуатації. Трьохканальне лабіринтове ущільнення надійно захищає підшипники при середніх і частково важких умовах роботи, а відсутність елементів тертя забезпечує незначний опір обертанню. Для фіксації осей на них передбачені лиски, а на рамі відповідні їм пази.
 

 

Основні параметри неприводних роликових конвеєрів стандартизовані ГОСТом 8324-71.

Для забезпечення руху вантажу під дією власної ваги по неприводних роликах гравітаційні конвеєри встановлюють під невеликим кутом 2…7о; при транспортуванні м’яких вантажів кут становить 12о. Швидкість руху вантажу в кінці конвеєра залежить від кута нахилу, характеру вантажу, коефіцієнта тертя і не повинна перевищувати допустиму з точки зору збереження вантажів і безпеки праці.

 

Завантажити PDF

Замовити